SLOVAK OPEN HANDBALL U12 2025
INFORMÁCIE K SLOVAK OPEN HANDBALL 2025 V ŽILINE
TERMÍN 6. - 8. jún 2025
UBYTOVANIE A STRAVOVANIE
Ubytovanie:
- Internáty do naplnenia kapacity:
- Rosinská pri Strednej športovej škole - 150 osôb
- SOŠ stavebná - 60 osôb
- UNIZA Hliny V - 50 osôb
- Veľký Diel - 200 osôb
- Stredná zdravotnícka škola - 200 osôb
- Hotel/Hostel:
- Hotel Slovakia*** - 100 osôb
- Ubytovňa Strečno** - 100 osôb
Stravovanie: vzhľadom na rozsah turnaja - je miesto plne v rukách organizátora podľa miesta zápasov. Strava v jedálňach na internátoch alebo balené jedlo. Možnosť výberu bez jedla, plná penzia, polpenzia, len obed. Tímy majú zabezpečené počas turnaja občerstvenie v halách, pokiaľ si ho objednajú v balíčku. V cene účastníckej karty je turnajové tričko, doprava medzi halami, režijné náklady.
Stravná jednotka: osoba / deň 22 € (plná penzia)
Ubytovanie – internátne 18 €/noc/osoba, hotel*** 25 €/noc/osoba
ŠPORTOVÉ HALY
1. Haly pre U12 kategórie:
- ZŠ Námestie mladosti 1
- Stredná športová škola Rosinská 4
- Športová hala mesta Žilina
- Športová hala UNIZA
2. Haly pre U10 kategórie:
- veľká telocvičňa UNIZA Žilina
- veľká telocvičňa Stredná odborná škola dopravná
- vonkajšie ihrisko UNIZA
Štartovné U12 - 200 €
Štartovné U10 - 150 €
Povinná účastnícka karta: 20 €/osoba (tričko, doprava, náklady na réžiu)
BALÍČKY
B1 -
len 2 obedy - sobota a nedeľa plus účastnícka karta - 36 €/osoba
B2 - 2x obed, 2x večera, 2x občerstvenie v hale (2x5 € poukážka),
účastnícka karta - 62 €/osoba
B3 - 2x plná penzia (2x raňajky, 2x obed, 2x večera), občerstvenie (2x5
€ poukážka), účastnícka karta - 74 €/osoba
+ ubytovanie podľa výberu
Šoféri autobusov neplatia účastnícke karty. Nemajú nárok na tričko.
Dôležité termíny pre registráciu a platby
- 31. 3. 2024 - konečný termín pre podanie prihlášky
- 30. 4. 2024 - konečný termín pre zaplatenie poplatkov
Storno podmienky:
- od 1.5.2025 do 15.5.2025: 20 €/osoba
- od 16.5.2025 do 31.5.2025: 50% poplatku za balíček/osoba
- od 1.6. do 6.6. – 100% poplatku za balíček/osoba
- Súpisku nahrajte priamo do prihlášky. Údaje o bydlisku a dátume narodenia sú potrebné kvôli ubytovaniu. Veľkosti tričiek sú dôležité pre správnu objednávku a ich odovzdanie pri registrácii.
Prosíme Vás o vyplnenie prihlasovacieho formuláru a nahratie súpisiek jednotlivých družstiev. Nahratie súpisiek je povinnou náležitosťou a bez nahratia súboru nie je možné formulár odoslať.
PRIHLÁŠKA DOBROVOĽNÍKA NA ORGANIZÁCIU SOH U12 6. - 8. 6. 2025
Dobrovoľníci budú mať zabezpečenú stravu a tričko určené pre organizátorov turnaja.
PONUKA PRE SPONZOROV TURNAJA SOH U12 2025
Uvedenie loga na webovej stránke turnaja, billboardoch, banneroch, účastníckych kartičkách, sociálnych sieťach
Vystavovanie produktov/reklamný stánok v priestoroch MENZY UNIZA
Kontakt info@hadzanazilina.sk