SLOVAK OPEN HANDBALL U12 2025

INFORMÁCIE K SLOVAK OPEN HANDBALL 2025 V ŽILINE

TERMÍN 6. - 8. jún 2025

UBYTOVANIE A STRAVOVANIE

Ubytovanie: 

  • Internáty do naplnenia kapacity:
  • Rosinská pri Strednej športovej škole - 150 osôb 
  • SOŠ stavebná - 60 osôb
  • UNIZA Hliny V - 50 osôb
  • Veľký Diel - 200 osôb
  • Stredná zdravotnícka škola - 200 osôb
  • Hotel/Hostel: 
  • Hotel Slovakia*** - 100 osôb
  • Ubytovňa Strečno** - 100 osôb

Stravovanie: vzhľadom na rozsah turnaja - je miesto plne v rukách organizátora podľa miesta zápasov. Strava v jedálňach na internátoch alebo balené jedlo. Možnosť výberu bez jedla, plná penzia, polpenzia, len obed. Tímy majú zabezpečené počas turnaja občerstvenie v halách, pokiaľ si ho objednajú v balíčku. V cene účastníckej karty je turnajové tričko, doprava medzi halami, režijné náklady.

Stravná jednotka: osoba / deň 22 € (plná penzia)

Ubytovanie – internátne 18 €/noc/osoba, hotel*** 25 €/noc/osoba

ŠPORTOVÉ HALY

1. Haly pre U12 kategórie:

  • ZŠ Námestie mladosti 1
  • Stredná športová škola Rosinská 4
  • Športová hala mesta Žilina
  • Športová hala UNIZA

2. Haly pre U10 kategórie:

  • veľká telocvičňa UNIZA Žilina
  • veľká telocvičňa Stredná odborná škola dopravná
  • vonkajšie ihrisko UNIZA

Štartovné U12 - 200 €

Štartovné U10 - 150 €

Povinná účastnícka karta: 20 €/osoba (tričko, doprava, náklady na réžiu)

BALÍČKY

B1 - len 2 obedy - sobota a nedeľa plus účastnícka karta - 36 €/osoba
B2 - 2x obed, 2x večera, 2x občerstvenie v hale (2x5 € poukážka), účastnícka karta - 62 €/osoba
B3 - 2x plná penzia (2x raňajky, 2x obed, 2x večera), občerstvenie (2x5 € poukážka), účastnícka karta - 74 €/osoba
 
+ ubytovanie podľa výberu


Šoféri autobusov neplatia účastnícke karty. Nemajú nárok na tričko.

Dôležité termíny pre registráciu a platby

  • 31. 3. 2024 - konečný termín pre podanie prihlášky
  • 30. 4. 2024 - konečný termín pre zaplatenie poplatkov

Storno podmienky:
- od 1.5.2025 do 15.5.2025:    20 €/osoba
- od 16.5.2025 do 31.5.2025:   50% poplatku za balíček/osoba
- od 1.6. do 6.6. – 100% poplatku za balíček/osoba

  • Súpisku nahrajte priamo do prihlášky. Údaje o bydlisku a dátume narodenia sú potrebné kvôli ubytovaniu. Veľkosti tričiek sú dôležité pre správnu objednávku a ich odovzdanie pri registrácii.


Prosíme Vás o vyplnenie prihlasovacieho formuláru a nahratie súpisiek jednotlivých družstiev. Nahratie súpisiek je povinnou náležitosťou a bez nahratia súboru nie je možné formulár odoslať.  


PRIHLÁŠKA DOBROVOĽNÍKA NA ORGANIZÁCIU SOH U12 6. - 8. 6. 2025

Dobrovoľníci budú mať zabezpečenú stravu a tričko určené pre organizátorov turnaja.


PONUKA PRE SPONZOROV TURNAJA SOH U12 2025

Uvedenie loga na webovej stránke turnaja, billboardoch, banneroch, účastníckych kartičkách, sociálnych sieťach

Vystavovanie produktov/reklamný stánok v priestoroch MENZY UNIZA

Kontakt info@hadzanazilina.sk

 


Archív minulých ročníkov

jQuery Tlačítko na začiatok by William from Wpromotions.eu